Splošni pogoji poslovanja
1. Splošno
Pogoji poslovanja spletne prodaje so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, priporočili gospodarske zbornice Slovenije in splošnimi kodeksi elektronskega poslovanja.
Pred uporabo spletne trgovine, vas vabimo, da pazljivo preberete spodaj navedene Splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. V kolikor se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine.
Podatki o podjetju:
AS-Lashes, trgovina s kozmetiko, Anton Skodič s.p.
Kidričeva ulica 17
3310 Žalec
Slovenija
Email: shop@as-lashes.si
Telefonska številka: 00386 (0)51 840 937
Davčna številka: SI24169773
Matična številka: 6649360000
IBAN: SI56 6100 0001 7394 581
Datum vpisa v Poslovni register Slovenije: 24. 7. 2014
2. Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da kupcu pred nakupom zagotovi naslednje informacije:
- ime in sedež podjetja,
- kontaktni podatki, ki omogočajo hitro komunikacijo in odpravo morebitnih težav (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga,
- cene blaga,
- časovna veljavnost ponudbe,
- pogoji dostave oziroma morebitni stroški dostave,
- način plačila in dostave, vključno z rokom dobave,
- pravica do odstopa od pogodbe vključno z opisom postopka ob pritožbi.
3. Registrirani uporabniki
Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime (elektronski naslov) in geslo, s katerima se predstavi osebno ali kot predstavnik podjetja ali organizacije. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti verodostojne podatke ter varovanje podatkov, tako da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.
4. Pogodba
Sklenjena pogodba (naročilo) med potrošnikom in prodajalcem je shranjena v elektronski obliki na strežniku ponudnika (AS-Lashes, trgovina s kozmetiko, Anton Skodič s.p.) in vam je dostopna v vsakem trenutku v vašem uporabniškem profilu (Moj račun). Dostop do uporabniškega profila je možen le z uporabo uporabniškega imena in gesla.
Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki +386 51 840 937 ali na elektronskem naslovu shop@as-lashes.si.
5. Ponudba in cene
Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba spreminja ter ažurira hitro in pogosto.
Vse cene v spletni trgovini so navedene v € (evrih) brez stroškov poštnine.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Za veljavnost cen so potrebne tudi skladnosti plačila z navedenimi načini plačila ter pod splošnimi pogoji poslovanja. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil.
Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Popusti in akcije se NE seštevajo (če imate popust kot naš/a tečajnica ali partner, velja popust na izdelke, kot je dogovorjeno; v primeru akcijske cene pa se popust ne obračuna oziroma velja večji popust).
V primeru časovno omejenih akcij/popustov je rok za plačilo 2 dni. Po tem obdobju bo neplačano naročilo preklicano.
6. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Potrošnik si lahko prenese obrazec za odstop od pogodbe in ga v roku pošlje ponudniku. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.
Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in neuporabljeno v originalni embalaži.
Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo vplačila bomo izvršili na TRR kupca, ki ga je kupec dolžan sporočiti pri odstopu od pogodbe oziroma podatke priložiti vrnjenim artiklom.
Kupec mora v primeru odstopa od pogodbe obvezno sporočiti odstop od pogodbe pred pošiljanjem blaga. Pošiljk z odkupnino, brez vnaprejšnjega dogovora ne sprejemamo, prav tako ne odgovarjamo za stroške, ki bi lahko s tem nastali.
Izključitev pravice do odstopa od pogodbe
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah:
- o dobavi blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl embalažo,
- o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe,
- o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
- o blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe.
Prejet izdelek mora potrošnik vrniti nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik izdelkov po odstopu od pogodbe ne sme uporabljati.
Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja izdelka. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga.
7. Reklamacije
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo ali v drugo primerno embalažo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.
V kolikor ugotovite kakršnekoli težave s prejetim paketom ali izdelkih v njem (napačna količina, napačno blago), nas o razlogu za reklamacijo čim prej obvestite preko elektronske pošte shop@as-lashes.si.
8. Neskladnost blaga
Trgovec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.
Blago ni skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar (subjektivne zahteve):
- ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v prodajni pogodbi,
- ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil trgovca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal.
9. Odgovornost za stvarne napake
Stvarna napaka (izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo) se šteje, če je na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
O morebitni stvarni napaki mora kupec skupaj z natančnim opisom obvestiti prodajalca v zakonsko določenem roku, tj. v roku dveh mesecev od odkritja napake, in prodajalcu omogočiti pregled izdelka.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
Če zamenjava izdelka ali odprava napake nista mogoči, ima potrošnik pravico do vrnitve dela plačanega zneska v sorazmerju z napako. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Fotografije izdelkov lahko odstopajo od dejanskega stanja dostavljenih izdelkov. Predvsem pri novostih v prodajnem programu lahko pride do večjih sprememb na embalažah izdelkov. Taka odstopanja se ne štejejo za stvarne napake.
Če je izdelek vrnjen zaradi stvarne napake, stroške vračila krije prodajalec.
Pravice potrošnika se prekinejo, ko potečeta dve leti od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
10. Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih.
Potrošnik mora upoštevati vsa priložena opozorila in opozorila na embalažah izdelkov. Jamstvo prodajalca je izključeno, če kupec z izdelki ne ravna oz. jih ne uporablja skladno z navodili.
Ponudnik odgovarja za stvarne napake, ki jih je blago imelo takrat, ko je nevarnost naključnega uničenja ali poškodovanja prešla na stranko. Ta trenutek praviloma nastane s prevzemom blaga.
Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
11. Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
12. Pritožbe in spori
Morebitni spori med strankami, ki so v kakršnikoli povezavi z spletno trgovino, se rešujejo sporazumno, v nasprotnem primeru spor med strankami rešuje pristojno sodišče v Celje.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@as-lashes.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.